Siku Anda Gelap? Skrub Gula Boleh Putihkan


Sumber: Wanista.com

Asyik nak putihkan bahagian muka sahaja sampai ramai antara kita tak beri perhatian pada anggota badan yang lain. Jangan macam tu. Yang lain pun nak cantik juga.

Cuba anda lihat siku anda. Gelap ke sekata dengan kulit anda? Kalau gelap nak buat apa eh nak putihkan?

Haaa, mudah je. Hanya campurkan gula dan minyak zaitun anda boleh putihkan bahagian siku. Jadi lepas ni takdalah segan kalau orang lain tengok bahagian siku kita kan? Mungkin boleh juga digunakan untuk skrub bahagian lutut dan buku lali. Selamat mencuba !


Like it? Share with your friends!

0
Your reaction?
Haha! Haha!
2
Haha!
OMG OMG
2
OMG
DUHH! DUHH!
5
DUHH!
WOW WOW
3
WOW
SEDIH SEDIH
2
SEDIH
GERAM GERAM
2
GERAM
TAKUT TAKUT
2
TAKUT
BEST BEST
2
BEST

Siku Anda Gelap? Skrub Gula Boleh Putihkan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

log in

reset password

Back to
log in